Udzielanie informacji publicznej na wniosek
Wymagane dokumenty:
Wniosek o udzielenie informacji publicznej – forma dowolna
Opłaty:
Za udzielenie informacji publicznej mogą być pobierane opłaty, jeżeli placówka będzie musiała ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub w związku z udostępnieniem informacji przetworzonej.
Wnioskodawca zostaje poinformowany o wysokości opłaty.
(art. 15 pkt. 1 Ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r.)
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat placówki osobiście lub listownie na adres:
Szkoła Podstawowa im. 17 Wielkopolskiej Dywizji Piechoty w Modlnej
Modlna 29
95-035 Ozorków
lub telefonicznie (42) 710-13-86 / 513-902-087
e-mail spmodlna@ug-ozorkow.pl
Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.
Odmowa udostępnienia informacji publicznej następuje w drodze decyzji administracyjnej. W przypadku odmowy decyzji odmownej wniosek musi spełniać wymagania określone w art. 63 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.
Tryb odwoławczy:
W przypadku odmowy udostępnienia informacji publicznej wnioskodawcy przysługuje odwołanie. Odwołanie od decyzji rozpatruje się w terminie 14 dni.
Podstawa prawna:
Ustawa o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r.